Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

...

Gaphalsen fortsätter även idag. För att jag inte skulle få psykbrytet-Allan förut så slängde jag ungen i vagnen och gick ut. Då gick det bra att sova minsann! Tre timmar har han nu sovit i vagnen och jag hoppas att han är lite gladare nu. Men det är klart, sover man 10 minuter på 4 timmar så borde man vara ganska trött när man är två månader. Att han inte kan förstå det?!?

Det här med min julklappsångest känns lite bättre. Jag tror att allt är klart till storkörven. Ja alltså jag har ju inte handlat allt, men jag vet vad jag ska köpa. Den lille körven är också klar typ...
Sen har jag bara ÅTTA personer kvar...Wihooo!

Skrotis o Melvin tog sig en tur till simhallen på förmiddagen. Jag brukar bli ganska seg och dåsig efter ett simhallsbesök, men inte Melvin han har varit som en duracell-kanin sen han kom hem. Ge mig den energin tack!

Nu ska jag äta choklad!

Puss o kram

Permalink Barn/Livet/Gnäll Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback