Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lat o kanske fet...

Jag har varit så jävla lat idag. Jag har inte varit utanför dörren en enda gång. Jag har bara suttit i soffan och pratat med Milo, glott lite på tv:n o så. Ja, jag har t.o.m sovit!
Mitt på dagen. I typ 2 timmar. Ni hör va? Det är ju förskräckligt...
Nu har jag värsta ångesten. Det har ju varit fint väder ute o allt.
Nu är det mörkt. Jag ska fortsätta att vara lat. Jag ska nog vara fet också.
Jag har en ny last här i livet:



Jag är fast. Beroende. Typ kär.
I en chocklad...helt tragiskt ju!

Puss o kram



Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback