Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Levande död...

Typ så känner jag mig. Sovit pissigt helt enkelt. Nog om det!

Ny vecka med nya upptåg.
Elvan, BVC, MVC mm ska hinnas med. Dessutom drar ju D till huvudstaden i tre dagar...

Har julklappar i huvudet. I år känns julklappar jobbigt på något vis. Melvin har knåpat ihop en rejäl lista så jag vet vad han vill ha i alla fall. Faktiskt så står stickade tröjor med. Dessutom tyckte han att stickade strumpor kunde va bra också!
Jag vet vad jag vill ha av tomten:

Ögongodis!

Undrar om jag varit tillräckligt snäll?!

Nu ska jag laga mat som ska tryckas in i huvudet!

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback