Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Så rätt!

Visst hade jag rätt! Sjukstuga med Milo nu då...Skiten går bara runt runt runt.
Milo och jag har suttit och sovit i natt. Nu ljög jag, Milo har sovit och jag har suttit. Feber har han haft också så ett tag kändes det som att jag satt i en bastu typ. Näs Frida var min bästa vän i natt kan jag säga. Det är sjukt hur lång en natt kan va...

I dag åker dom där juliga stjärnorna upp. Det ska storstädas och göras fint. Är det bara jag som tycker att min karl suger på att städa? Eller i och för sig så är han ganska bra på att damsuga. Och torka golv. Fast han gnor så hårt så sist han gjorde det böjde han av mopp-skaftet. Lite onödigt! Ett rum han inte ens försöker ge sig på att städa är badrummet. Jag är sjukt noga därinne och har gnällt på honom dom få gånger han gett sig på´t. Jag vill göra det på mitt sätt och självklart är mitt sätt det bästa! ( Jag är ingen bitch igentligen, det bara låter så)

I kväll kommer två sköna lirare och äter mat. Vet dock inte vad jag ska bjuda på...Förslag?
Klart ni inte har. Kommentera-knappen hoppar ju ut och ger er en smäll om ni trycker där!

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophie

Haha, vad skön du är Malin! Och förresten...: Fläskfilé, klyftpotatis och rödvinssås går alltid hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback