Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Skit!

Ja det är ett jävla skit när man har ont i patten. Det värker hela tiden. När jag går, står, sitter eller ligger. Men jag har terroriserat Milo lite i natt så varje gång han har vaknat till har jag slitit upp honom så han har fått tuttat där. Inte så snällt att störa honom kanske men vi tjänar nog på det både han o jag skulle jag tro. Ju mer han tuttar desto bättre ska det tydligen bli.
Fan vad jag gnäller hela tiden! Är det inte patten så är det halsen eller något annat som jag gnäller över. Skit tråkigt för er o behöva läsa mitt gnäll ju! Det är åldern. Jag lovar!

Varit på bäbishäng idag. Trevigt som vanligt. Snällaste Linda gav mig sina lammullsinlägg. Tack tack tack!

Har även hämtat en glad Melvin idag. Han har nämligen fått bajskorvar, gröna maskar, blod och kiss till lunch hos dagmamman. Smarrigt ju!
Dessutom såg han ut såhär:



Han hade även på sig sin skelett pyjamas, så ni fattar ju vad dom har "firat" där i dag!

I kväll kommer töserna på lite fika och DH.
Vilken bra tisdag!

Puss o kram

(Seriöst, är det verkligen ingen av er 75-80 personerna som varje dag läser här, som kan hjälpa mig med min "flytta blogg"-fråga? Hur dåliga är ni?)


Permalink Barn/Livet/Gnäll Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikaela

Haha va sööt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback