Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tillväxt period???

Är det en sån Milo är inne i månne?
Hoppas det går över snabbt då så jag får min skönhetssömn som jag verkligen behöver!

I dag skiter vi i allt! Dagmamma, elvan, anständiga kläder...you name it!
Det har knakat o brakat i huset i natt av all blåst, och regnet har piskat mot rutan. Det är ju helt perfekta läten för en mörkrädd...



Stackars D är påväg till Stockholm nu. I Söderköping ser det precis just nu ut såhär:



Här hemma i soffan ser det ut såhär precis just nu:



Melvin spelar spel och vill inte vara med på kort...



men om Milo ska va med på bild i bloggen så ska självklart han också det, så ett gammalt kort är helt ok att ha med!


Nu har ni full koll på vad vi alla gör. Bra ju?!

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback