Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tränat!

Jag gick och la mig tidigt igår, precis som jag skrev. 21.30 låg jag i sängen. 22.00 vaknade Milo. Sen höll han på så varannan timme fram till klockan 6. Då vaknade han och åt och sov sen till 8.30. Ja alltså han har inte ätit varannan timme. Han ska bara försäkra sig om att jag finns kvar, för direkt när jag lyfter upp honom gosar han in sig i min hals (det låter som jag har väldigt mycket halsveck nu men det har jag inte) och så efter ett par minuter sover han igen! Väldigt mysigt förstås, fast inte trehundrafemtioelva gånger på en natt.

Har haft en efterlängtad mamma träff idag. Fast ett tag undrade jag hur desperat jag igentligen är... Barnvagn och oplogade gator är liksom ingen bra kombo. Men, jag fick mig ett rejält träningspass på köpet. Alltid något. Fast jag tror inte jag ger mig på´t igen alltså, då ska det fan i mig va kris.
Men roligt hade vi ialla fall. Alla utom Milo. Han blev glad när vi tog på oss och skulle gå hem. Han är lite skev den där ungen, men ganska gó ändå.

Nu ska det tydligen spelas Wii. Undrar vem av oss som blir förbannad idag. Spännande!

Puss o kram



Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback