Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Vi kör en runda till?!

Det verkar som den lilla körven ska bli förkyld igen. Han har varit snorfri i ca 2 veckor av sitt liv. Kul ju?!

Den här dagen har bara försvunnit på något sätt. Vi har lixom inte gjort något speciellt. Handlat, tagit en kaffe hos Stoffe och provåkt den nya bilen (som jag inte vet om jag gillar än).
Nu helt plötsligt är klockan 22 och jag borde gå och lägga mig för jag kan tänka mig att natten kommer bli lång...

Har ikväll klickat hem lite julklappar till körvarna. Hur smidigt är det inte att shoppa så? Fast livsfarligt också eftersom det är så lätt att "råka" klicka på något man igentligen inte ska ha, och sen vara för lat för att skicka tillbaka det när man fått hem det.

Nu blev det visst sådär igen...sorry!

Puss och kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback