Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Melvin

Melvin min Melvin han är ju för gó. Jag skulle kunna skriva en hel bok om alla galna, söta och roliga kommentarer han sagt. I går morse när jag fixade frukost i köket så låg mina små körvar på golvet i tv-rummet. Milo va väl inte helt nöjd och Melle försökte trösta.
Han sjöng Blinka Lilla Stjärna för honom, men när det inte fungerade sa han:
-Nä Milo nu får du vara tyst. Vår mamma kan inte bära dig hela tiden för då får hon ont i ryggen. Vi måste vara rädda om mamma förstår du, för hon är ju den bästa mamman som finns. Fattar du Milo eller ska du gå in på rummet???
Lilla plutten så fin han är. Undrar om Milo också kommer bli en knasig unge!



Puss o kram


Permalink Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilka fantastiskt vackra barn du har. Både på insidan och utsidan. Du kan skatta dig lycklig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback