Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kväller

Och fortfarande illamående. Hatar att må illa. Konstigt igentligen att man står ut så länge som i början av en graviditet.

Det värsta åskvädret jag kan komma ihåg (förutom när jag var utomlands) drog över Västervik förut. Det blixtra och smällde hela tiden. O vem var ensam hemma? Jo jag självklart. Jag är lugn så länge jag har någon hemma med mig, men att va själv när det håller på ogillas skarpt. Melvin kom hem från dagmamman och var helt lyrisk över att det hade åskat. Dom hade stått i fönstret och tittat på spektaklet.

Vi fick hem vår systemkamera förra veckan. Trodde jag skulle fotografera allt o alla som kom i min väg. Men nu är det så att någon annan i familjen Johansson/Dahl lagt beslag på den och fotar hela tiden, och jag kan säga att det inte är skrotis.

På tal om familjen så ligger dom på golvet och leker med brandbilar. Melvin tycker nog att han har en tråkig mamma som för tillfället inte klarar av att krypa omkring så mycket. Men han är snäll och säger att han förstår att det inte går att krypa omkring med världens största mage! Han är så snäll o omtänksam min lilla son...I morse när han skulle till dagmamman sa han "mamma, försök nu vila så du inte mår illa". Cute!!


Snygg efter badet!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cecilia Andersson

Han är allt bra go den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback